De app Mijn Rijnstate – die ook voor het Zevenaarse ziekenhuis geldt – kan niet gebruikt worden van donderdag 14 juli 17.00 uur tot en met vrijdag 15 juli.
Ook het starten van een videoconsult met een arts is dan niet mogelijk, laat Rijnstate in een nieuwsverklaring weten. Dit heeft te maken met een grote geplande upgrade van ons elektronisch patiëntendossier HiX.
Rijnstate vervangt het digitale ziekenhuisinformatiesysteem door de nieuwste versie: HiX 6.3. Het ziekenhuis is daarmee één van de eerste HiX-ziekenhuizen die overstapt op deze nieuwste versie. Deze stap is noodzakelijk om optimaal voorbereid te zijn op de digitale toekomst. Met HiX 6.3 kan het ziekenhuis naar eigen zeggen voorop blijven lopen en de zorg nog efficiënter organiseren.
Klik op beeld voor vergroten.
Zaterdag 16 juli is Mijn Rijnstate weer toegankelijk. Het vernieuwde patiëntenportaal ziet er dan iets anders uit, maar werkt nog steeds op de vertrouwde manier.